mammansomkomigen.blogg.se

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Allmänt

Mitt första inlägg.

KOMMENTARER:

  • Blogg.se säger:
    2014-04-23 | 22:32:27
    Bloggadress: http://blogg.se

    Lycka till med din nya blogg!

  • Mamma till 5 säger:
    2014-04-24 | 12:14:26

    Jag grät när jag läste det du skrivit. Det var så bra skrivet av dig :) Många saker kände jag igen och jag vet hur det är att kämpa i uppförsbacke... Har gjort det i många år och gör Delvis det fortfarande :( Min son är idag 19 år och har väl inte fått någon direkt hjälp.. Vi väntar på tid till vuxenpsyk för att få ev medicin (concerta) eller något annat som kan hjälpa honom. Jag har även ett barn som utreds för Asperger och ett annat som har självskadebeteende :(

    Jag önskar dig och din familj all lycka och hoppas att ni slipper strida för allt i framtiden <3 Kram

  • Sanne säger:
    2014-04-24 | 14:05:38

    Hej
    att en människa man inte mött eller känner kan väcka så mycket med känslor!
    DU är fantastisk och din son!
    / kram Sanne

  • Lisa säger:
    2014-04-24 | 17:07:21

    Tack för att du delade med dig av ditt liv. Det var en stark berättelse. Tårarna rann. Ni kommer klara er bra,.

  • Malin säger:
    2014-04-24 | 21:53:03

    Tack för att du delar med dig!
    Tårarna har runnit längs med raderna.
    Det är stärkande att läsa, när någon delar med sig ifrån hjärtat.
    Ibland gör det stor skillnad att veta att man inte är ensam om att kämpa varje dag för sina barns rättigheter.

    Stor kram Malin

  • Frida säger:
    2014-04-25 | 11:05:50

    Hej!
    Mina tårar rann stundtals när jag läste din text, den berörde mig verkligen och fick mig att tänka annorlunda. Ni är fantastiska både du och din grabb <3 Vilka kämpar. Har ni klarat detta så finns de nog inget som ni inte klarar er igenom. Kram Frida

  • Mona säger:
    2014-04-26 | 01:50:35

    Fy fasen vad starkt du skriver!! Känner igen mig i en hel del, tyvärr!! Du starka kvinna, beundrar dig helhjärtat!! Har själv en dotter m adhd, självskadebeteende, ångest o åtskilliga självmordsflrsök o bagaget. Hur mycket orkar vi??? Svaret är enkelt: ALLT!!!! All kärlek till dig!!

  • Charlotte säger:
    2014-08-12 | 13:51:12

    Hej

    Så fint och modigt du skriver! Det är sådana här bloggar som hjälper mig orka. Har en son med ADHD och jag grät när jag läste om din kamp och allt oförstående från skolan.

    Tack!

Kommentera inlägget här: